Login
Service Contact Lex4You
Login

be.lance: internationale payroll in België

Lanceer je bedrijf succesvol vanuit het buitenland in België

Op zoek naar een payroll en HR-partner bij de uitbreiding van je onderneming in België? be.lance helpt je met alle administratieve verplichtingen, juridische ondersteuning en het beheer van de payroll.

Lanceer je bedrijf in België

Waarom kiezen voor be.lance?

  • Al je HR-diensten onder één dak, ondersteund door een heel team van HR-experten
  • Veel ervaring op vlak van internationale tewerkstelling, split payroll en loonberekeningen
  • En je wordt altijd te woord gestaan in het Engels, Frans en/of Nederlands


Personeel inzetten

In 3 stappen start je via be.lance met personeel in België

België is door zijn structuur met verschillende gewesten en overheden niet het meest eenvoudige land om een handelsactiviteit op te starten of personeel aan te werven. Een lokale partner maakt voor jou het verschil en loodst je doorheen alle administratieve verplichtingen.

Met be.lance lanceer je je onderneming met personeel heel eenvoudig:

  • Na analyse van je bedrijfsplannen krijg je een offerte op maat. Keur je deze goed, dan schieten we in actie.
  • We brengen de administratie in orde, zoals:
  • We bieden de nodige extra HR-diensten en juridische ondersteuning aan en zorgen voor de nodige aansluitingen bij:
  • Om af te ronden, maak je kennis met Officient als gebruiksvriendelijke en veelzijdig HR-platform en ontvang je je eerste loonberekening
Meer weten? Download de brochure over be.lance

Kom alles te weten over onze totaalaanpak voor werkgevers in het buitenland en waarom internationale bedrijven op ons steunen. In deze brochure krijg je meer informatie over (internationale) HR-oplossingen op maat van jouw bedrijf.


Onze aanpak

Je bent in goede handen:

Geniet van een persoonlijke aanpak

Met be.lance krijg je een team van HR-experten die je begeleidt bij de volledige opstart en bij wie je terecht kan met al je vragen. Zo ben je zeker van een vlotte grensoversteek.

Is de opstart succesvol afgerond, zal het team van HR-experten je:

  • Maandelijks ondersteunen op vlak van payroll, salary split en HR-administratie
  • Eerste aanspreekpunt zijn bij vragen en je in contact brengt met de juiste personen binnen onze organisatie bij complexere vragen

Ook krijg je regelmatig een update in verband met de vooruitgang van je dossier. Zo ben je op de hoogte van wat er al gebeurd is en wat er nog moet gebeuren.

Op zoek naar een globale HR-partner?

Securex is veel meer dan alleen een erkend sociaal secretariaat. We ondersteunen je bij de ontwikkeling en uitbouw van je internationale onderneming. Naast personeelsadministratie en loonberekening, waken we ook mee over:

  • Preventie en welzijn van werknemers
  • Talentontwikkeling
  • Bedrijfsbescherming dankzij verzekeringen
  • Loonkosten verlagen

Je begrijpt het goed: bij Securex vind je alles onder één dak!

Zo krikken we samen je HR-beleid naar een hoger niveau. En dat al meer dan 100 jaar.

In cijfers? Vandaag adviseren onze experts klanten in 28 Belgische kantoren en bieden ze elke dag de beste service aan meer dan 57.000 ondernemingen. Verder zijn we ook actief in Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Spanje, dus voor een internationale partner ben je bij ons aan het juiste adres.

Sociaal mandataris

Als buitenlandse onderneming zonder Belgische rechtspersoonlijkheid ben je verplicht om een persoon aan te duiden met een woonplaats in België. Die persoon krijgt de naam ‘sociaal mandataris’. De sociaal mandataris is het aanspreekpunt van je onderneming in België voor sociale verplichtingen.

Wij regelen dat voor jou

Wat doet de sociaal mandataris?

  • Overheid inlichten dat hij jouw onderneming vertegenwoordigt in België
  • Documenten ontvangen van de Belgische sociale-zekerheidsinstellingen en belastingdiensten
  • Sociale documenten bewaren en up-to-date houden tot vijf jaar na de eventuele stopzetting van de activiteiten in België
Start succesvol je bedrijf in België met be.lance