Login
Service & contact Lex4You
Login

Globale HR & Internationale Payroll-diensten

Securex, jouw internationale HR-businesspartner

Ben je van plan om je business uit te breiden en personeel over de grenzen heen tewerk te stellen? In dat geval krijg je te maken met nieuwe HR-uitdagingen. Elk land heeft immers zijn eigen sociale wetten en reglementen. Gelukkig kan je rekenen op Securex als je lokale HR-partner om al deze uitdagingen in goede banen te leiden waardoor jij je kunt focussen op je kernactiviteiten. 

Let’s get in touch!
Waarom kiezen voor Securex International?
  • Securex is een onestopshop voor alles wat te maken heeft met het opstarten van je bedrijf en het beheren van je personeel.
  • Dankzij meer dan 115 jaar ervaring, raden wij proactieve oplossingen aan voor jouw bedrijf.
  • Ons team van HR-experts garandeert een vlotte start voor je bedrijf, zorgt voor je payroll en houdt rekening met lokale administratieve en wettelijke verplichtingen.
  • We hebben veel ervaring met internationale tewerkstelling en we kunnen je helpen in twintig Europese landen.


Securex International 

Wat je nodig hebt, is een partner die een oplossing op maat biedt voor jouw specifieke, complexe en internationale HR-omgeving. Onze missie bestaat erin de bevoorrechte partner te zijn van KMO's en ondernemers in heel Europa. We willen hen bijstaan in alle aspecten van het beheer van hun totale personeelsbestand. Daarom is het aanbod van Securex International geworteld in onze doorgedreven dienstverlening: 

  • Ultiem gemak: wij focussen op jouw behoeften en maken complexe zaken eenvoudig. 
  • Proactieve oplossingen: wij weten wat erbij komt kijken om een internationaal bedrijf te runnen en daarom kunnen wij jou de juiste diensten aanbieden. 
  • Human touch: wij garanderen duurzame langetermijnrelaties met ons team van HR-experts. Zij kennen jouw bedrijf en de sector door en door.  

Onze globale benadering is jouw unieke oplossing

Een complexe en internationale HR-omgeving vereist een oplossing op maat. Daarom werken wij rechtstreeks met jou samen om na te gaan hoe wij onze ondersteuning het best kunnen aanbieden binnen jouw bestaande organisatie. Wij streven er altijd naar oplossingen aan te reiken die een meerwaarde inhouden voor jouw bedrijf en jouw werknemers, en dat leidt tot: 

  • Een beter welzijn voor de werknemers 
  • Aanmoediging 
  • Groei 
  • Binding 

Je internationale tewerkstelling efficiënt beheren kan moeilijk zijn, maar Securex helpt je om dat te vereenvoudigen. Laat ons jouw internationale payroll- en administratie ondersteunen, zodat jij je kunt focussen op je corebusiness. We helpen je altijd met een gecoördineerd en evenwichtig aanbod dat een persoonlijke dienstverlening combineert met technologische oplossingen. Ook als het gaat over klantenervaring, dan bieden we jou de beste dienstverlening: 

  • Een contactpersoon in elk land dat je kiest 
  • Deskundige payroll-adviseurs om taken af te handelen 
  • Een transparante dienstverlening met een duidelijk aanbod en contract 
  • Een uitgebreid ondersteunend netwerk in Europa 

Onze lokale deskundigen

In je internationale werkomgeving word je geconfronteerd met heel wat verschillen in wetgeving, douane, procedures, enzovoort. Daarom is het belangrijk dat je kunt vertrouwen op een partner met beproefde lokale expertise. Op Securex bijvoorbeeld. In een aantal landen kan je een beroep doen op onze een lokale aanwezigheid. We hebben onze partners zorgvuldig geselecteerd en daarbij goed gelet op hun lokale expertise wat payroll en juridische zaken betreft. Dit biedt heel wat voordelen: 

  • Snelle toegang tot juiste informatie 
  • Precieze loonberekeningen 
  • Diepgaande kennis van alle landspecifieke reglementen 

Landen waar Securex actief is

De kaart hieronder geeft u een overzicht van landen waar Securex actief is via eigen kantoren (België, Nederland, Frankrijk, Luxemburg, Spanje) of partners. 

Securex landen


Wil je graag meer weten over onze globale HR- en internationale payroll-diensten?

Contacteer ons!
Dit zou u ook kunnen interesseren