Login
Service Contact Lex4You
Login

Registratie van een klacht

Tevreden klanten, daar gaan wij voor bij Securex. Soms lopen er echter toch zaken fout. Wanneer dit het geval is, dan willen we dat heel graag weten om zo onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Bedankt alvast om je feedback door te geven.

Hoe kan je een klacht indienen?

  • Jouw vaste contactpersoon staat steeds voor je klaar. Hij of zij kent jouw dossier en zoekt zo snel mogelijk een oplossing voor jou.
  • Je kunt ons steeds telefonisch bereiken via 078 05 90 10. Dit kan van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 12u00 en van 13u00 tot 16u30.
  • Je kunt onderstaand formulier invullen. Wij zorgen dat jouw bericht toekomt bij de juiste dienst.

Opgelet: dit formulier kan alleen gebruikt worden voor klachten.  Heb je andere vragen? Onze medewerkers helpen je graag verder!

Elke klacht wordt geregistreerd en opgevolgd. Wij nemen contact met je op binnen de 48 uur. 

Meld ons jouw klacht

Contacteer ons

Van maandag tot vrijdag van 8u tot 18u.

+32 78 05 90 10
Een afspraak maken?

Vind een kantoor bij jou in de buurt.

Bekijk alle kantoren