Menu
Contact

Registratie van een klacht

Tevreden klanten, daar gaan wij voor bij Securex. Soms lopen er echter toch zaken fout. Wanneer dit het geval is, dan willen we dat heel graag weten om zo onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Bedankt alvast om uw feedback door te geven.

Registratie van een klacht

Hoe kunt u een klacht indienen?

  • Uw vaste contactpersoon staat steeds voor u klaar. Hij of zij kent uw dossier en zoekt zo snel mogelijk een oplossing voor u.
  • U kunt ons steeds telefonisch bereiken via 078 05 90 10.
    Dit kan van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 16u30.
  • U kunt onderstaand formulier invullen. Wij zorgen dat uw bericht toekomt bij de nodige dienst.

Opgelet: dit formulier kan alleen gebruikt worden voor klachten.  Heeft u andere vragen? Onze medewerkers helpen u graag verder!

Elke klacht wordt geregistreerd en opgevolgd. Wij nemen contact met u op binnen de 5 werkdagen. 

 
Omschrijf uw klacht zo duidelijk mogelijk – wie, wat, waar, wanneer... *
Wat verwacht u van Securex? Welke oplossing wenst u? *
Door dit formulier te versturen, geeft u Securex informatie die gebruikt wordt om contact met u op te nemen en uw klacht te behandelen. Meer informatie? Bekijk onze privacy policy.