Login
Horeca

IN/OUT app

Voor een vlot beheer van uw extra personeel

Op het laatste moment een gelegenheidswerknemer inschakelen? Of nog snel een Dimona-aangifte doen? Met de IN/OUT app regelt u uw personeelsadministratie vingervlug. Zo verliest u nooit de focus op wat echt telt: de kwaliteit en dienstverlening die u serveert aan uw klanten.

Download de applicatie
IN/OUT app
Waarom onze IN/OUT app gebruiken?
  • Zicht op uw personeelsplanning in één oogopslag
  • Snelle registratie van gelegenheidswerknemers
  • Automatische Dimona-aangiften
Altijd en overal binnen handbereik
Dankzij de gratis app IN/OUT heeft u uw personeelsbeheer steeds letterlijk bij de hand. Met deze smartphone applicatie kunt u extra werknemers toevoegen ongeacht hun statuut: flexi-jobber, student, (on)bepaalde duur en zelfs externe werkkrachten zoals interim medewerkers.

Dimona-aangiften voor één of meerdere eigen werknemers verlopen volledig geautomatiseerd. En bij een arbeidscontrole kunt u altijd probleemloos aantonen wie op welke dag in uw zaak komt werken. Slimme signalen geven bovendien aan wanneer u per ongeluk foute gegevens hebt ingevoerd. Zo kan er niets fout lopen.
 
Functionaliteiten
  • Uw personeel in één oogopslag
  • Annuleer een shift in één klik
  • Voeg eenvoudig nieuwe contracten toe
  • Kies uit alle beschikbare contracten
  • Registreer vlot uw medewerkersgegevens
  • Dimona-aangiften gebeuren automatisch
  • Onze app verwittigt u proactief via e-mail over ontbrekende informatie
Functionaliteiten uitbreiden
Horeca@work
Via de app kunt u doorlinken naar Horeca@work. Daar consulteert u snel en eenvoudig hoeveel dagen uw gelegenheidswerknemers nog aan het gunsttarief kunnen werken.

Integratie met uw kassa
Wij  bekijken samen met u of het prestatiebeheer van uw personeel verder vereenvoudigd kan worden door uw geregistreerde kassa mee te integreren en te gebruiken als tijdsregistratiesysteem.
Wilt u hier meer over weten? Contacteer ons