Login
Service Contact Lex4You
Login

Securex voor accountants

Hechte samenwerking met fiscale specialisten

Bij Securex staan we klaar voor alle accountants. Dat doen we met een toegewijd Partner Care Team en een persoonlijke Account Manager, gespecialiseerde tools voor accounting en een eigen kennisbank met antwoorden op al je vragen die je als fiscaal specialist kunt hebben. Zo maak je tijd vrij voor waar het echt om draait: proactief, gespecialiseerd advies geven aan je klanten.

Stel je vraag aan onze experten Word partner

Waarom accountants partneren met Securex

  • Begeleiding op maat met vakexpertise
  • Snelle service en antwoorden via het gespecialiseerd Partner Care Team
  • Persoonlijke Account Manager als centraal aanspreekpunt
  • Digitale tools voor makkelijkere verwerking van klantgegevens en administratie
  • Delen van blogberichten, nieuwsbrief en webinars over fiscale en juridische thema’s

Je eigen Account Manager voor advies op maat

Je vaste Account Manager is je eerste persoonlijke aanspreekpunt en schakel tussen de verschillende experten bij Securex. Hij of zij opereert vanuit jouw regio en is dan ook goed vertrouwd met het lokale ondernemerslandschap en jouw accountantskantoor. Door die nabijheid word je altijd snel en precies geholpen.

De belangrijkste voordelen van een vaste Account Manager voor je accountantskantoor:

  • Gepersonaliseerd advies dankzij vaste contactpersoon
  • Regionale kennis van het ondernemersklimaat
  • Breed netwerk voor bijkomend gespecialiseerd advies van experten

De voordelen van samenwerken met Securex volgens andere accountants

Ontdek waarom Certifisc met Securex samenwerkt

Partner Care Team: altijd antwoord op je vragen

Naast je persoonlijke Account Manager staat ook ons Partner Care Team paraat om je te helpen. Zo heb je elke weekdag een direct telefonisch aanspreekpunt voor prangende vragen. Het doel van het Partner Care Team? Je sneller en beter antwoord bieden!

Hoe maken we dat waar? Het team bestaat uit verschillende experten met kennis van een brede waaier aan onderwerpen. Ze helpen je met het overwinnen van je dagelijkse uitdagingen. Zit je met vragen over gemeenschappelijke klanten? Of vind je iets onduidelijk in één van onze online tools of het MySecurex-portaal? Ons team komt met een pasklaar antwoord.

Securex Partner Care Team voor accountants in een notendop:

  • Telefonisch (078 05 01 44) en via mail (partner.support@securex.be) bereikbaar tijdens de werkuren (8.30-12u en 13-16.30u, op donderdag tot 17u)
  • Rechtstreekse verbinding met een expert
  • Snel en geïnformeerd antwoord krijgen op vragen

Partner packs op maat van jouw klanten

We maken het niet alleen voor jou als accountant eenvoudig om te ondernemen, maar helpen jou ook bij het beter bedienen van je eigen klanten

Een voorbeeld: Heb je een nieuwe klant voor je accountantskantoor? Dan kun je alle beginstappen voor die nieuwe klant rechtstreeks uitvoeren in MySecurex, onze geïntegreerde beheertool voor boekhouders. Zo regel je eenvoudig de inschrijving in de KBO en het sociaal verzekeringsfonds van Securex.

Onze partner packs bevatten de nodige diensten die je klanten nodig hebben om hun zaak met een gerust hart te kunnen starten. Als accountant kan je aan de hand van deze packs zelf bijkomende diensten selecteren voor je klanten. 

Het juiste pack voor jouw klant kiezen? Dat hangt af van zijn of haar ondernemersprofiel.



Starter pack partner


Audrey,  zelfstandige met een eenmanszaak  

Limited company pack partner


Oliver, bedrijfsleider  

Private company pack partner


Ella, startende consultant 
Inschrijving bij de KBO en activatie van btw-nummer
Inschrijving bij het sociaal verzekeringsfonds
GDPR dataregister en verklarende video

GDPR: privacy policy (model)

Loonbeheer als bedrijfsleider (inschrijving)


Inschrijving in het UBO-register

Opmaak en publicatie van de statuten

Sleutelvoordelen van partner packs voor je eindklanten:

  • Stappenplan voor eenvoudige onboarding
  • Invulling van juridische verplichtingen zorgt voor tijdbesparing
  • Keuze op maat van jouw klanten
Partneren met Securex?

Krijg persoonlijk advies van één van onze experten

Bij jou in de buurt

Sommige vragen vergen een specifieke kennis van de regio of het lokale ondernemerlandschap. Dankzij je eigen regionale Account Manager beschik je altijd over iemand die je onderneming door en door kent en die voeling heeft met je accountantskantoor en je klantenbestand. Bovendien staan er in jouw lokale kantoor ook telkens experten klaar om je te helpen. 

Liever onmiddellijk antwoord op een dringende vraag? Dan kun je ook telefonisch (078 05 01 44) terecht bij ons Partner Care Team, dat je tijdens de kantooruren te woord staat. En via e-mail (partner.support@securex.be) natuurlijk ook.

Altijd actuele info binnen handbereik

Met Securex als partner blijf je altijd op de hoogte over nieuws dat relevant is voor jou als adviesverlener aan kleine en middelgrote bedrijven:

  • Op onze blog gericht op accountants vind je informatie van onze experten over sociaal-juridisch en fiscaal nieuws, aangevuld met nuttige tips
  • Op ons Lex4You-platform vind je dan weer alle relevante juridische hr-informatie die je nodig hebt om te blijven groeien als ondernemer en bedrijfsleider
  • Word je graag op de hoogte gehouden van aankomende netwerkevenementen, webinars en relevant sectornieuws? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief voor accountants

Onze experten bundelen dus geregeld alle relevante informatie voor jou. Zo ben je steeds mee met het laatste nieuws.

Nieuwsbrief voor accountants

Blijf op de hoogte van relevant nieuws en interessante opleidingen

Securex als partner voor jouw accountantskantoor?

Vul dit online formulier in en sluit meteen aan bij Securex