Waarom accountants partneren met Securex
- Begeleiding op maat met vakexpertise
- Snelle service en antwoorden via het gespecialiseerd Partner Care Team
- Persoonlijke Account Manager als centraal aanspreekpunt
- Digitale tools voor makkelijkere verwerking van klantgegevens en administratie
- Delen van blogberichten, nieuwsbrief en webinars over fiscale en juridische thema’s
Je eigen Account Manager voor advies op maat
Je vaste Account Manager is je eerste persoonlijke aanspreekpunt en schakel tussen de verschillende experten bij Securex. Hij of zij opereert vanuit jouw regio en is dan ook goed vertrouwd met het lokale ondernemerslandschap en jouw accountantskantoor. Door die nabijheid word je altijd snel en precies geholpen.
De belangrijkste voordelen van een vaste Account Manager voor je accountantskantoor:
- Gepersonaliseerd advies dankzij vaste contactpersoon
- Regionale kennis van het ondernemersklimaat
- Breed netwerk voor bijkomend gespecialiseerd advies van experten
De voordelen van samenwerken met Securex volgens andere accountants
Ontdek waarom Certifisc met Securex samenwerkt

Partner Care Team: altijd antwoord op je vragen
Naast je persoonlijke Account Manager staat ook ons Partner Care Team paraat om je te helpen. Zo heb je elke weekdag een direct telefonisch aanspreekpunt voor prangende vragen. Het doel van het Partner Care Team? Je sneller en beter antwoord bieden!
Hoe maken we dat waar? Het team bestaat uit verschillende experten met kennis van een brede waaier aan onderwerpen. Ze helpen je met het overwinnen van je dagelijkse uitdagingen. Zit je met vragen over gemeenschappelijke klanten? Of vind je iets onduidelijk in één van onze online tools of het Visio 360-portaal? Ons team komt met een pasklaar antwoord.
Securex Partner Care Team voor accountants in een notendop:
- Telefonisch (078 05 01 44) en via mail (partner.support@securex.be) bereikbaar tijdens de werkuren (8.30-12u en 13-16.30u, op donderdag tot 17u)
- Rechtstreekse verbinding met een expert
- Snel en geïnformeerd antwoord krijgen op vragen
Partner packs op maat van jouw klanten
We maken het niet alleen voor jou als accountant eenvoudig om te ondernemen, maar helpen jou ook bij het beter bedienen van je eigen klanten.
Een voorbeeld: Heb je een nieuwe klant voor je accountantskantoor? Dan kun je alle beginstappen voor die nieuwe klant rechtstreeks uitvoeren in Visio 360, onze geïntegreerde beheertool voor boekhouders. Zo regel je eenvoudig de inschrijving in de KBO en het sociaal verzekeringsfonds van Securex.
Onze partner packs bevatten de nodige diensten die je klanten nodig hebben om hun zaak met een gerust hart te kunnen starten. Als accountant kan je aan de hand van deze packs zelf bijkomende diensten selecteren voor je klanten.
Het juiste pack voor jouw klant kiezen? Dat hangt af van zijn of haar ondernemersprofiel.
Starter pack partnerAudrey, zelfstandige met een eenmanszaak | Limited company pack partnerOliver, bedrijfsleider | Private company pack partnerElla, startende consultant | |
Inschrijving bij de KBO en activatie van btw-nummer | ![]() | ![]() | ![]() |
Inschrijving bij het sociaal verzekeringsfonds | ![]() | ![]() | ![]() |
GDPR dataregister en verklarende video | ![]() | ![]() | ![]() |
GDPR: privacy policy (model) | ![]() | ![]() | ![]() |
Loonbeheer als bedrijfsleider (inschrijving) | ![]() | ![]() | |
Inschrijving in het UBO-register | ![]() | ||
Opmaak en publicatie van de statuten | ![]() |
Sleutelvoordelen van partner packs voor je eindklanten:
- Stappenplan voor eenvoudige onboarding
- Invulling van juridische verplichtingen zorgt voor tijdbesparing
- Keuze op maat van jouw klanten
Bij jou in de buurt
Sommige vragen vergen een specifieke kennis van de regio of het lokale ondernemerlandschap. Dankzij je eigen regionale Account Manager beschik je altijd over iemand die je onderneming door en door kent en die voeling heeft met je accountantskantoor en je klantenbestand. Bovendien staan er in jouw lokale kantoor ook telkens experten klaar om je te helpen.
Liever onmiddellijk antwoord op een dringende vraag? Dan kun je ook telefonisch (078 05 01 44) terecht bij ons Partner Care Team, dat je tijdens de kantooruren te woord staat. En via e-mail (partner.support@securex.be) natuurlijk ook.
Altijd actuele info binnen handbereik
Met Securex als partner blijf je altijd op de hoogte over nieuws dat relevant is voor jou als adviesverlener aan kleine en middelgrote bedrijven:
- Op onze blog gericht op accountants vind je informatie van onze experten over sociaal-juridisch en fiscaal nieuws, aangevuld met nuttige tips
- Op ons Lex4You-platform vind je dan weer alle relevante juridische hr-informatie die je nodig hebt om te blijven groeien als ondernemer en bedrijfsleider
- Word je graag op de hoogte gehouden van aankomende netwerkevenementen, webinars en relevant sectornieuws? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief voor accountants
Onze experten bundelen dus geregeld alle relevante informatie voor jou. Zo ben je steeds mee met het laatste nieuws.