Nuttige informatie
Ga naar de site www.securex.be/login en klik op “Aanmelden”.
Voer je gebruikersnaam in (1) en klik op « Next » (2).
Klik op « Password forgotten ? ».
Je ontvangt dan een e-mail met een nieuw wachtwoord. Als je het wachtwoord uit de e-mail kopieert, moet je ervoor zorgen dat er geen extra ruimte wordt gekopieerd. Als je problemen ondervindt bij het inloggen met het nieuwe wachtwoord, raden wij je aan dit handmatig in te voeren en niet met de functie "kopiëren/plakken".
Ga naar www.securex.be/login en klik op "Inloggen".
Klik op ‘Username forgotten?’.
Vul je e-mailadres (1) in door de optie: Ik ben geen robot (2) aan te vinken en volg de procedure op het scherm. Klik vervolgens op "Verzenden" (3).
Je ontvangt een e-mail met je gebruikersnaam. Hiermee kan je inloggen op onze website: www.securex.be/login of je wachtwoord opvragen.
Voor Mac gebruikers is er een gekend probleem bij het aanmelden op het Securex portaal via de Safari browser. Indien je nog een oudere versie van het Mac OS hebt geïnstalleerd, zal je niet kunnen aanloggen op het Securex portaal met de standaard Safari browser. Om met Safari te kunnen aanloggen op het Securex portaal moet je jouw Mac OS updaten naar de laatste versie, Mac OS X High Sierra (10.13). Indien je met een oudere versie van Mac OS (10.12 of ouder) werkt en de update niet kan uitvoeren, kan je ook met de Google Chrome browser via je Mac inloggen op het Securex portaal.
Meer info in verband met de update naar Mac OS High Sierra vind je hier: https://support.apple.com/macos/high-sierra
De laatste versie van Google Chrome vind je hier: https://www.google.com/chrome/
Indien je wil inloggen op www.securex.be via een Apple mobile device (iPhone, iPad) dient deze over iOS versie 11.1 te beschikken.