Nuttige informatie
Ga naar de site www.securex.be/login en klik op “Aanmelden”.
Voer uw gebruikersnaam in (1) en klik op « Next » (2).
Klik op « Password forgotten ? ».
U ontvangt dan een e-mail met een nieuw wachtwoord. Als u het wachtwoord uit de e-mail kopieert, moet u ervoor zorgen dat er geen extra ruimte wordt gekopieerd. Als u problemen ondervindt bij het inloggen met het nieuwe wachtwoord, raden wij u aan dit handmatig in te voeren en niet met de functie "kopiëren/plakken".
Ga naar www.securex.be/login en klik op "Inloggen".
Klik op ‘Username forgotten?’.
Vul uw e-mailadres (1) in door de optie: Ik ben geen robot (2) aan te vinken en volg de procedure op het scherm en klik dan op "Verzenden" (3).
U ontvangt een e-mail met uw gebruikersnaam. Hiermee kunt u inloggen op onze website: www.securex.be/login of uw wachtwoord opvragen.
Voor Mac gebruikers is er een gekend probleem bij het aanmelden op het Securex portaal via de Safari browser. Indien u nog een oudere versie van het Mac OS heeft geïnstalleerd, zal u niet kunnen aanloggen op het Securex portaal met de standaard Safari browser. Om met Safari te kunnen aanloggen op het Securex portaal dient u uw Mac OS te updaten naar de laatste versie, Mac OS X High Sierra (10.13). Indien u met een oudere versie van Mac OS (10.12 of ouder) werkt en de update niet kan uitvoeren, kan u ook met de Google Chrome browser via uw Mac inloggen op het Securex portaal.
Meer info ivm de update naar Mac OS High Sierra kan u hier vinden :https://support.apple.com/macos/high-sierra
De laatste versie van Google Chrome, kan u hier vinden :https://www.google.com/chrome/
Indien u wenst aan te loggen op www.securex.be via een Apple mobile device (iPhone, iPad) dient deze over iOS versie 11.1 te beschikken.