Menu
FAQ
Toegang klantenportaal
Hoe ontvang ik een nieuw wachtwoord?

Ga naar de site www.securex.be/login en klik op “Aanmelden”.

Voer uw gebruikersnaam in (1) en klik op « Next » (2).

Klik op « Password forgotten ? ».

U ontvangt dan een e-mail met een nieuw wachtwoord.  Als u het wachtwoord uit de e-mail kopieert, moet u ervoor zorgen dat er geen extra ruimte wordt gekopieerd.  Als u problemen ondervindt bij het inloggen met het nieuwe wachtwoord, raden wij u aan dit handmatig in te voeren en niet met de functie "kopiëren/plakken".

 

Hoe ontvang ik een nieuwe gebruikersnaam?

Ga naar www.securex.be/login en klik op "Inloggen".

Klik op ‘Username forgotten?’.

Vul uw e-mailadres (1) in door de optie: Ik ben geen robot (2) aan te vinken en volg de procedure op het scherm en klik dan op "Verzenden" (3).

U ontvangt een e-mail met uw gebruikersnaam.  Hiermee kunt u inloggen op onze website: www.securex.be/login of uw wachtwoord opvragen.

 

Toegangsprobleem voor Mac-gebruikers / Safari-browser

Voor Mac gebruikers is er een gekend probleem bij het aanmelden op het Securex portaal via de Safari browser.  Indien u nog een oudere versie van het Mac OS heeft geïnstalleerd, zal u niet kunnen aanloggen op het Securex portaal met de standaard Safari browser.  Om met Safari te kunnen aanloggen op het Securex portaal dient u uw Mac OS te updaten naar de laatste versie, Mac OS X High Sierra (10.13).  Indien u met een oudere versie van Mac OS (10.12 of ouder) werkt en de update niet kan uitvoeren, kan u ook met de Google Chrome browser via uw Mac inloggen op het Securex portaal.

Meer info ivm de update naar Mac OS High Sierra kan u hier vinden :
https://support.apple.com/macos/high-sierra

De laatste versie van Google Chrome, kan u hier vinden :
https://www.google.com/chrome/

Indien u wenst aan te loggen op www.securex.be via een Apple mobile device (iPhone, iPad) dient deze over iOS versie 11.1 te beschikken.