Menu
Welzijn op het werk

Health & Safety online

Eén platform voor al uw preventieacties

Al uw preventietaken, wettelijke verplichtingen, documenten op orde houden is niet eenvoudig. Met Health & Safety Online stroomlijnen we al uw preventietaken in een geïntegreerd platform.  Zo heeft u een duidelijk overzicht van uw communicatie, administratie, analyses en strategieën en heeft u meer tijd voor uw preventiebeleid.

Contacteer ons
Health & Safety online
Waarom kiezen voor Health & Safety Online voor uw preventieacties?
  • Uw gegevens zijn onmiddellijk beschikbaar
  • U bewaart uw gegevens veilig online
  • U verzamelt al uw taken en gegevens op één plaats
  • U volgt met behulp van het platform de wettelijke bepalingen goed op
  • U voert uw wettelijke verplichtingen eenvoudig uit
Tien functionaliteiten, talloze mogelijkheden

Health & Safety Online bestaat uit tien onderdelen die u dagelijks helpen in uw preventiebeleid.

  1. De risicobeheersingstool van Securex dient voornamelijk als communicatiemiddel tussen de Externe Dienst voor Preventie en Bescherming van Securex en de klant.
    Voordelen Risicobeheersingstool voor de klant:
    - Centrale plaats waar de klant rapporten en verslagen van audits, bedrijfsbezoeken, inspecties, etc kan raadplegen: beheer en structuur van documenten
    - Online aangifte van arbeidsongevallen en correcte opvolging indien het om een ernstig arbeidsongeval gaat
    - Opstellen van Jaaractieplan en Globaal preventieplan mogelijk
    - Info over psychosociale aspecten en de mogelijkheid om een kwalitatieve of kwantitatieve risicoanalyse uit te voeren.
    - Uitvoeren van risicoanalyses door het invullen van dynamische checklists.
    - Interactieve manier voor het analyseren en aanpassen van beeldschermwerkposten en het krijgen van tips over het inrichten van de werkpost en preventie van sedentarisme.
    - Risicoanalyse en opleiding voedselveiligheid door films en een checklist gebaseerd op autocontrolelijsten van het FAVV.
    - Preventiedossier met voorbeelddocumenten, templates, instructiekaarten, brochures, enz.
    - Inventarislijsten opstellen van arbeidsmiddelen , PBM’s, met opvolging van onderhoud en periodieke keuringen en controles.
    - De klant krijgt zicht op alle gekende gegevens bij de Externe Dienst voor Preventie en Bescherming
     
  2. Nieuws: Sociale-, juridische- en sectorale ontwikkelingen
  3. Preventiestructuur: Duidelijk overzicht van risico’s per afdeling en functie
  4. Online-inventaris: Uitgevoerde of nog uit te voeren prestaties
  5. Overzicht werkgever: Actuele gegevens van uw organisatie
  6. Overzicht medewerker: Personeelsgegevens
  7. Planning: Online beheer van uw afspraken
  8. Risicobeheersingstool: Tool voor communicatie tussen interne- en externe dienst
  9. Mijn documenten: Verzamelplaats voor facturen, verslagen en loonfiches
  10. Opleiding: Overzicht van opleidingen rond welzijn
demo video

Benieuwd hoe Health & Safety online in de praktijk werkt? Bekijk onze demo video.

Mijn functie wordt makkelijker door de tool : ik heb diverse templates en voorbeelden onder handbereik. De tool werkt heel erg intuïtief en eigenlijk kan er niet veel fout lopen. W. M. SciTech
Wilt u meer info over Health & Safety online Contacteer ons of bekijk onze demo video
Dit zou u ook kunnen interesseren:
Welzijnswijzer

Het welzijn van uw werknemers is cruciaal voor uw bedrijf. Als verantwoordelijke is het normaal dat u verbeterpunten zoekt, zodat uw medewerkers zich goed voelen in uw bedrijf. De Welzijnswijzer van Securex is daar de ideale tool voor.

Meer info
Externe dienst voor preventie

Kom meer te weten over het huidige tariefbeleid.

Meer info