Menu
Onze opleidingen

Opleidingen: algemene voorwaarden

U wilt u graag inschrijven voor een van onze opleidingen. Of u heeft zich reeds ingeschreven maar u heeft andere verplichtingen of u bent ziek. U wilt uw deelname bevestigen, annuleren of verplaatsen? We leggen u hieronder uit welke stappen u dient te ondernemen.

Heeft u vragen? Contacteer ons
Opleidingen: algemene voorwaarden
Hoe kunt u zich inschrijven?
  • Online: Hou het ondernemingsnummer van uw organisatie bij de hand, dit moet u invullen bij uw inschrijving.
  • Via e-mail naar training@securex.be met vermelding van de naam en voornaam van de cursist, de titel en datum van de opleiding, uw facturatiegegevens en een contactpersoon binnen uw bedrijf.
Heeft u een PO-nummer? Dit kunt u ook aan training@securex.be doorgeven.

Syllabus, didactisch materiaal, koffiepauze en lunch (dagopleiding) zijn inbegrepen in uw inschrijvingsgeld.

Uw inschrijving annuleren of verplaatsen
  • Wenst u uw deelname te annuleren of te verplaatsen? Stuur dan een e-mail naar training@securex.be.
  • Indien u dit ten laatste vier weken voor het begin van de cursus doet, hoeft u geen annulatiekosten te betalen.
  • Meldt u de annulatie van uw deelname twee tot vier weken voor het begin van de cursus? Dan moet u 50% van het deelnamebedrag betalen.
  • Indien u minder dan twee weken voor het begin van de cursus annuleert of verplaatst, zijn wij genoodzaakt u het volledige bedrag te factureren.
  • Heeft u een geldig doktersattest? Dan verplaatsen wij uw inschrijving graag kosteloos.
  • U kunt zich ook steeds kosteloos laten vervangen door een collega.
  • De organisatoren hebben het recht om de cursus te annuleren of te verplaatsen. In dat geval verwittigen we u via telefoon of e-mail.
Heeft u vragen over de organisatie van onze opleidingen? Contacteer ons