Login
Opleidingen

Opleidingen: algemene voorwaarden

Je wilt je graag inschrijven voor een van onze opleidingen. Of je hebt zich reeds ingeschreven maar je hebt andere verplichtingen of je bent ziek. Je wilt je deelname bevestigen, annuleren of verplaatsen? We leggen je hieronder uit welke stappen je dient te ondernemen.

Heb je vragen? Contacteer ons
Opleidingen: algemene voorwaarden
Hoe kan je zich inschrijven?
  • Online: Hou het ondernemingsnummer van je organisatie bij de hand, dit moet je invullen bij je inschrijving.
  • Via e-mail naar training@securex.br  met vermelding van de naam en voornaam van de cursist, de titel en datum van de opleiding, je facturatiegegevens en een contactpersoon binnen je organisatie.
Heb je een PO-nummer? Dit kan je ook aan training@securex.be doorgeven.
Syllabus, didactisch materiaal, koffiepauze en lunch (fysieke dagopleiding) zijn inbegrepen in je inschrijvingsgeld.

  Je inschrijving annuleren of verplaatsen

Fysieke klassikale training en meerdaagse opleidingen (fysiek of online)

  • Wens je je deelname te annuleren of te verplaatsen? Stuur dan een e-mail naar training@securex.be.
    • Indien je dit ten laatste vier weken voor het begin van de cursus doet, hoef je geen annulatiekosten te betalen.
    • Meld je de annulatie van je deelname twee tot vier weken voor het begin van de cursus? Dan moet je 50% van het deelnamebedrag betalen.
    • Indien je minder dan twee weken voor het begin van de cursus annuleert of verplaatst, zijn wij genoodzaakt je het volledige bedrag te factureren.
  • Heb je een geldig doktersattest? Dan verplaatsen wij je inschrijving graag kosteloos.
  • Je kan je ook steeds kosteloos laten vervangen door een collega.
  • De organisatoren hebben het recht om de cursus te annuleren of te verplaatsen. In dat geval verwittigen we je via telefoon of e-mail.

Online klassikale training van maximum een dag

  • Wens je je deelname te annuleren of te verplaatsen? Stuur dan een e-mail naar training@securex.be.
  • Indien je dit meer dan vijf dagen op voorhand doet, zul je geen annulatiekosten moeten betalen. Bovendien stellen we je inschrijving gratis uit. Je kan ook altijd aan een collega vragen om je kosteloos te vervangen.
  • Indien je minder dan vijf dagen op voorhand annuleert en je beschikt over een geldig medisch attest, zullen er geen kosten in rekening worden gebracht. 
  • Indien je minder dan vijf dagen op voorhand annuleert en je niet beschikt over een geldig medisch attest, zijn wij verplicht de volledige kost van de opleiding waarvoor u bent ingeschreven in rekening te brengen
  • De organisatoren hebben het recht om de cursus te annuleren of te verplaatsen. In dat geval verwittigen we u via e-mail en zullen er vanzelfsprekend geen kosten worden aangerekend. 

E-learning

  • Een E-Learning zal meteen na inschrijving gefactureerd worden en kan niet geannuleerd worden. Je ontvangt binnen de 14 dagen na inschrijving de link naar het E-learning platform.
Premies en subsidies Jouw medewerkers opleidingen aanbieden, betekent investeren in het menselijk kapitaal van je organisatie. De Vlaamse en Waalse overheid en de sectorale fondsen moedigen werkgevers dan ook aan met premies en subsidies. Je kan deze ook gebruiken voor onze opleidingen.

Gebruik ze zeker!
 
Heb je vragen over de organisatie van onze opleidingen? Contacteer ons