Altijd en overal binnen handbereik
Dankzij de gratis app IN/OUT heeft u uw personeelsbeheer steeds letterlijk bij de hand. Met deze smartphone applicatie kunt u extra werknemers toevoegen ongeacht hun statuut: flexi-jobber, student, (on)bepaalde duur en zelfs externe werkkrachten zoals interim medewerkers.
Dimona-aangiften voor één of meerdere eigen werknemers verlopen volledig geautomatiseerd. En bij een arbeidscontrole kunt u altijd probleemloos aantonen wie op welke dag in uw zaak komt werken. Slimme signalen geven bovendien aan wanneer u per ongeluk foute gegevens hebt ingevoerd. Zo kan er niets fout lopen.
Functionaliteiten
- Uw personeel in één oogopslag
- Annuleer een shift in één klik
- Voeg eenvoudig nieuwe contracten toe
- Kies uit alle beschikbare contracten
- Registreer vlot uw medewerkersgegevens
- Dimona-aangiften gebeuren automatisch
- Onze app verwittigt u proactief via e-mail over ontbrekende informatie
Functionaliteiten uitbreiden
Horeca@work
Via de app kunt u doorlinken naar Horeca@work. Daar consulteert u snel en eenvoudig hoeveel dagen uw gelegenheidswerknemers nog aan het gunsttarief kunnen werken.
Integratie met uw kassa
Wij bekijken samen met u of het prestatiebeheer van uw personeel verder vereenvoudigd kan worden door uw geregistreerde kassa mee te integreren en te gebruiken als tijdsregistratiesysteem.