Altijd en overal binnen handbereik
Dankzij de gratis app IN/OUT heb je jouw personeelsbeheer steeds letterlijk bij de hand. Met deze smartphone applicatie kan je extra werknemers toevoegen ongeacht hun statuut: flexi-jobber, student, (on)bepaalde duur en zelfs externe werkkrachten zoals interim medewerkers.
Dimona-aangiften voor één of meerdere eigen werknemers verlopen volledig geautomatiseerd. En bij een arbeidscontrole kan je altijd probleemloos aantonen wie op welke dag in jouw zaak komt werken. Slimme signalen geven bovendien aan wanneer je per ongeluk foute gegevens hebt ingevoerd. Zo kan er niets fout lopen.
Functionaliteiten
- Jouw personeel in één oogopslag
- Annuleer een shift in één klik
- Voeg eenvoudig nieuwe contracten toe
- Kies uit alle beschikbare contracten
- Registreer vlot jouw medewerkersgegevens
- Dimona-aangiften gebeuren automatisch
- Onze app verwittigt je proactief via e-mail over ontbrekende informatie
Functionaliteiten uitbreiden
Horeca@work
Via de app kan doorlinken naar Horeca@work. Daar consulteer je snel en eenvoudig hoeveel dagen jouw gelegenheidswerknemers nog aan het gunsttarief kunnen werken.
Integratie met jouw kassa
Wij bekijken samen met jou of het prestatiebeheer van jouw personeel verder vereenvoudigd kan worden door jouw geregistreerde kassa mee te integreren en te gebruiken als tijdsregistratiesysteem.