Zelfstandige
 
 
 

Overzichtelijk klantenbeheer met online CRM

In elk bedrijf is tijd kostbaar en schaars. Daarom adviseert Securex u Teamleader, een oplossing waarmee u de administratie van uw bedrijf gemakkelijk kunt beheren. Zo kunt u zich focussen op wat het belangrijkste is: de tevredenheid van uw klanten.
Dit platform wordt in Europa  al door een 10.000 bedrijven gebruikt. Ontdek het nu gratis.

  • Onderhoud uw relaties en beheer offertes
  • Factureer eenvoudig met automatische opvolging
  • Integratie met 32 boekhoudprogramma's
  • Mobiele app met uitgebreide functionaliteiten
  • Werkt op PC, Mac & iPad

Uitgebreide CRM

In de CRM kan je contactinformatie bijhouden. Elk contact & bedrijf heeft een eigen profiel-pagina. In de database kan je segementen maken door te filteren op bepaalde karakteristieken, zodat je vervolgens mailings kan uitsturen naar bepaalde contactlijsten. In een trackinglog zie je een geschiedenis van interacties met elk contact of bedrijf.

Slimme facturatie

Offerte goedgekeurd? Zet ze om in een factuur of stel zelf eenvoudig facturen op, die je bovendien direct kan verzenden via e-mail of bpost. Dankzij een aanpasbaar sjabloon kan je de layout van je facturen zelf samenstellen. Teamleader volgt de status van betaling op en stuurt herinneringen wanneer facturen te laat betaald worden.

Ordelijke planning

De agenda geeft een overzicht van je taken en meetings. Je kan medewerkers taken toewijzen en deze inplannen in hun agenda. De gewerkte tijd op taken en meetings wordt geregistreerd en kan achteraf bekeken worden in timesheets. Je kan de agenda in beide richtingen synchroniseren met de  iCloud agenda.