KMO
 
 
 

Opstellen van een functieomschrijving

De werkdruk verraadt het: u hebt nood aan een nieuwe werkkracht. De zoektocht naar dat extra paar handen start met het opstellen van een functieomschrijving. Zo bepaalt u wie u zoekt en wat hij of zij moet kunnen.

Hoe u al die wensen in één beknopte omschrijving stopt? Vraag het aan de Securex HR-Coach!

Samen naar succesvolle samenwerking

De HR-Coach loodst u en uw nieuwe werkkracht naar een succesvolle samenwerking. Zijn allereerste stap? Hij adviseert u over het opstellen van de functieomschrijving.

U krijgt informatie over:

  • inhoud: omschrijving functie en afdeling, bepaling taken en doelen, afbakening kennis en competenties
  • taal: duidelijk, beknopt, met actieve werkwoorden in de tegenwoordige tijd
  • opbouw: logisch en overzichtelijk
  • valkuilen: verschil tussen de functie op papier en in realiteit

Troeven van de HR-Coach

  • U vertrouwt op ervaring

Het advies van de HR-Coach is doorspekt met ervaringen uit diverse HR-domeinen, bedrijfstypes en sectoren.

  • U geniet van een totaalaanpak

De HR-Coach werkt nauw samen met uw vertrouwde Client Advisor. Zo zijn meteen al uw dossiergegevens voorhanden.

  • U ontvangt advies op maat

De HR-Coach kruipt in uw huid: zijn advies is gebaseerd op een oriënterend gesprek en uw werkgeversdossier bij het sociaal secretariaat.

  • U schiet meteen uit de startblokken

Expertise, professionalisme én een samenwerking met u en uw Client Advisor? Zo zorgt de HR-Coach voor snel bruikbare HR-oplossingen.

Advies bij het opstellen van uw functieomschrijving

Hulp bij het opstellen van uw functieomschrijving? De HR-Coach vuurt de essentiële vragen op u af en giet ze samen met u in een heldere jobomschrijving.

Ontdek hoe hij u naar de geknipte kandidaat leidt: Contacteer ons.