International
 
 
 

Vier manieren om samen te werken

Als internationaal bedrijf hebt u niet altijd hetzelfde aantal werknemers in een bepaald land.

Zo is het mogelijk dat u een paar honderd mensen in uw bedrijf telt in Nederland en Frankrijk, maar slechts een tiental in Luxemburg en Spanje.

Ook werkt u misschien op verschillende manieren om de payroll door te voeren.

U werkt vanuit een centrale HR-afdeling voor enkele landen?

U hebt een lokaal HR-persoon die de payroll en HR lokaal voor u verzorgt?

SECUREX biedt u 4 verschillende communicatiemogelijkheden aan om naar eigen keuze uw payroll zo goed mogelijk op te volgen.

Customer Branch – Securex Branch/partner

Voorbeeld:

Het Franse filiaal van uw firma heeft een 40-tal mensen in dienst, onder wie een werknemer die deeltijds de Franse payroll verzorgt. Hij of zij heeft zijn of haar leven lang de payroll verzorgd en heeft hierover dus voldoende kennis. U beslist om rechtstreeks te werken met het lokale Securex kantoor voor de Franse payroll.

Customer Branch – Securex Int Hub

Uw buitenlandse branch werkt samen met onze internationale HUB.

Voorbeeld:

Datzelfde Franse filiaal wordt gevraagd om ook de enkele salesmensen in Spanje op te volgen. De payroll persoon kent helaas niets van de Spaanse payroll.

U beslist om te werken met de Internationale HUB vanwege hun kennis van de Spaanse payroll en de mogelijkheid in de taal van uw werknemer te communiceren.

Customer HQ – Securex Int Hub

Als centraal beheerder van de buitenlandse payroll voor uw bedrijf, werkt u samen met onze Internationale HUB. Zij verzorgen de communicatie met onze buitenlandse kantoren en/of partners.

Customer HQ – Securex Branch/partner

U hebt rechtstreeks contact met onze buitenlandse kantoren en/of partners, zonder tussenkomst van de Internationale HUB.

U kiest de oplossing die voor u het best is, in de meest flexibele opstelling.