International
 
 
 

Een geïntegreerde oplossing voor het internationaal HR Management

Een internationale activiteit hebben is niet langer beperkt tot de groep van multinationals. Om hun business te ontwikkelen besluit een groeiend aantal kmo's om nieuwe markten te veroveren en zich in het buitenland te vestigen of er activiteiten op te starten.

Deze groei brengt nieuwe uitdagingen met zich mee op commercieel en operationeel vlak: ieder land heeft immers zijn eigen regeling inzake wetgeving en personeelsadministratie.

Voor een bedrijf dat in nieuwe markten investeert en daar personeel wenst in te zetten, zijn er drie belangrijke uitdagingen:

  • Hoe de groeiende complexiteit van HR management te beheren wanneer men in meerdere landen gevestigd is?
  • Hoe vertrouwd te raken met de sociale wetgeving in elk land en op de hoogte te blijven van de evoluties op nationaal vlak?
  • Hoe een globaal HR-beleid uitwerken dat rekening houdt met deze verschillende specifieke kenmerken op het gebied van tewerkstelling, verloning, arbeidskosten en andere extralegale voordelen?

Securex, partner bij uw internationale ontwikkeling

Om u te helpen deze uitdagingen aan te gaan biedt Securex een geïntegreerd platform dat u toegang geeft tot experts, gevestigd in elk land, en dit via één enkel aanspreekpunt.

Op deze manier kunt u een gemeenschappelijk en zo uniform mogelijk HR-beheer implementeren voor alle markten waar uw bedrijf gevestigd is. U beschikt zo over een globaal overzicht van uw HR-beleid dat de specifieke kenmerken van elk land omvat en gebaseerd is op objectieve, voortdurend geactualiseerde gegevens.

Dankzij deze flexibiliteit verliest u geen tijd meer met het inzamelen van informatie bij uw filialen en kunt u de juiste strategische keuzes maken, met de zekerheid dat uw beslissingen correct op nationaal niveau geïmplementeerd kunnen worden.

Geen enkele verplichting bij deze vorm van samenwerking: Securex past zich flexibel aan de doelstellingen en specifieke kenmerken van uw bedrijf aan, zonder enige verplichting op gebied van tools en werkprocessen.

Onze troeven

  • Een vlotte personeelsadministratie
  • Een toegewezen en polyvalente salarisadministrateur
  • Het vervullen van alle formaliteiten nodig voor een full compliancy rond afrekeningen, aangiftes en betalingen.
  • Een perfecte digitale samenwerking via onze online tools
  • Een service geleverd in uw eigen taal
  • Een betrouwbare partner

100% tevredenheid

Wij verzorgen uw salarisbeheer en streven samen met u naar een perfecte salarisoptimalisatie.

Al uw vragen over personeelsbeheer genieten onze bijzondere aandacht,

U krijgt één dossierbeheerder en vaste back-up toegewezen. Hij/Zij wordt uw vast aanspreekpunt en neemt de volledige opvolging van uw dossier voor zijn/haar rekening.

100% kwaliteit

Vanaf de opstart van onze samenwerking besteden wij de hoogst mogelijke aandacht aan uw dossier via een kennismakingsgesprek, een kwaliteitsaudit en passende follow-up.

Alle doorgevoerde wijzigingen en handelingen worden altijd aan een automatische en manuele controle en aan validatie onderworpen.

100% transparantie

U weet precies wat wij voor u doen en hoeveel u daarvoor moet betalen. Dus zonder bijkomende kosten of onvoorziene uitgaven.