Grote onderneming
 
 
 

HRonline Xpenses

Een eenvoudig en transparant beheer van onkosten

Verwerkt u de onkosten van uw personeel nog manueel? Gaan onkostennota’s soms verloren of komen ze niet tijdig bij de juiste persoon terecht? Of heeft u weleens het gevoel dat u de controle kwijt bent over uw bedrijfsuitgaven? Via de module HRonline Xpenses kunnen uw medewerkers en leidinggevenden op een gebruiksvriendelijke manier altijd en overal online onkosten beheren.

Hierdoor geeft u een boost aan papierarm werken, beperkt u de administratieve rompslomp voor alle betrokken en krijgt u weer grip op de uitgaven in uw onderneming. Bovendien garandeert deze digitale manier van onkostenbeheer een snelle terugbetaling, al dan niet samen met de lonen van uw werknemers.

Altijd en overal grip op uw onkosten

Alle gebruikers van HRonline Xpenses, of het nu een medewerker, leidinggevende, HR-manager of financieel verantwoordelijke is, werken binnen hun eigen beveiligde omgeving “myXpenses”.

Registreren en opvolgen van onkosten kan eenvoudig via computer, tablet of smartphone. Bewijsstukken kunnen zelfs ingescand worden met de smartphone of tablet en zo toegevoegd worden als bijlage.

Bovendien gebeurt elke bewerking in real time. Dat wil zeggen dat elke gebruiker altijd en overal beschikt over een actueel overzicht van de voor hem relevante onkosten.

De troeven van HRonline Xpenses voor uw onkostennota

  • Altijd en overal online beschikbaar in real time
  • Stand alone inzetbaar of geïntegreerd met Securex software voor uw personeels- en loonbeheer
  • Al uw informatie over onkosten in één centrale database
  • Boost voor papierarm werken
  • Elektronische bijlagen, eventueel ingescand via smartphone of tablet
  • Integratie met uw boekhoudpakket via een interface op maat
  • Automatische berekening van wisselkoersen
  • Tijdige terugbetaling van onkosten én tevreden medewerkers