Accountant
 
 
 

Uw klanten

Klanteninformatie. De informatie over uw klant verzamelen wij – met zijn goedkeuring – netjes op ons portaal. Zo vindt u er razendsnel:

  • fiscale attesten, facturen en documenten via de tool Mijn Documenten
  • rekeninguittreksels en herinneringsbrieven voor zijn beheerskosten en bedrijfsvoorheffingen
  • boekhoudkundige loonverwerkingsgegevens zoals provisies, patronale lasten en loongegevens via de tool Dynamische jaarsynthese
  • alles voor het beheer van zijn sociale bijdragen-dossier

Klantenverrichtingen. Wil uw klant wettelijk in orde zijn? Dan moet u heel wat zaken voor hem regelen. Dat doet u in enkele muisklikken op het portaal van Securex:

  • Optimaliseer het sociaal statuut van uw zelfstandige klanten.
  • en regel de nodige zaken via het online ondernemingsloket
    • Inschrijvingen, schrappingen, wijzigingen in de Kruispuntbank van Ondernemingen
    • Aansluitingen doen bij het Sociaal Verzekeringsfonds voor Zelfstandigen, Securex Integrity
    • Dossiers raadplegen en online communiceren met het ondernemingsloket (opvolging binnen 48u)

Wilt u graag een geautomatiseerde link leggen tussen uw boekhoudsoftware en ons sociaal secretariaat? Vraag dan de tool Flex@ccount aan.
Ontdek wat het portaal van Securex voor ú betekent. En vraag nu een gratis demonstratie .