Accountant
 
 
 

Vaste contactpersonen staan voor u klaar

Bij Securex krijgt u vaste contactpersonen toegewezen. Zij kennen uw klantendossiers door en door. En geven razendsnel een antwoord op al uw vragen.

Voor elke vraag een antwoord

Uw eerste aanspreekpunt is uw accountmanager. Hij kent uw klantenportefeuille op zijn duimpje en staat altijd voor u klaar. Wie staat u nog bij?:

  • Uw Client Advisor beheert uw klantendossiers vanuit uw lokaal Securex-kantoor. Dat doet hij proactief en met kennis van zaken. Uw Client Advisor krijgt voortdurend trainingen en volgt de ontwikkelingen in de sociale sector op de voet. Als trouwe sparringpartner zorgt hij samen met u voor een optimale klantenopvolging.
  • Uw Partner Advisor regelt op uw vraag de administratieve verplichtingen van uw startende klanten. Dat doet hij bij u ter plaatse. Een greep uit zijn takenpakket? Inschrijvingen in de Kruispuntbank van Ondernemingen regelen, btw-nummers aanvragen, sociale statuten optimaliseren, …
  • Uw Partnership Center is er speciaal voor ú. Hebt u een vraag over uw klantenportefeuille? Wilt u weten over welke volmachten u beschikt? Hebt u specifieke vragen over de toegangen tot en de klanteninformatie op het portaal? Het Partnership Center geeft u snel een antwoord.

Tijd voor een eerste kennismaking? Maak dan nu een afspraak met uw toekomstige accountmanager.